Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So cze 27, 2026 1:25 pm

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
 Tytuł: Pomoc
PostNapisane: Cz mar 23, 2006 5:13 pm 

Witam.Chcialbym rozpoczac przygode z modelarstwem samochodowym ale kompletnie nie wiem od czego zaczac.Wiec chcialbym sie poradzic Was co dla takiego amatora bylo by najlepsze.Ja bardziej mysle o czyms w postaci skladania takiego samochodu poniewaz chcialbym go zbudowac od podstaw ale jak sie latwo domyslec jestem kopletnie zielony i nie wiem co robic w zwiazku z tym.A moze lpiej by bylo kupic odrazu zbudowany samochod??Bardzo prosze o wszelkie rady!!!

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 23, 2006 5:22 pm 

po pierwsze powiedz jaki typ samochodu on-road czy off-road , po drugie spalina czy elektryk , po trzecie ile masz kasy na model
jak odpowiesz nam na te pytania to latwiej bedzie poradic tobie co kupic

Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 23, 2006 5:27 pm 

Chcialbym spaline a po drugie mam 400 kaski na model ale najpierw co to jest off road i on road musicie mi powiedziec hehe:)).jezcze jedno pytanko a nie ma takich magazynow w ktorych mozna taki model zbudowac ??? Oczywiscie kupujac wychodzace nr. z czesciami bo mi by bardziej zalezaloo na zbudowaniu takiego modelu zebym wszystkiego sie nauczyl od podstaw ale moze to jest zly kierunek?

Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 23, 2006 5:34 pm 

on-road to model drogowy/szosowy a off-road to terenowka
sa gazety z takimi modelami np. BMW GTR3 z silnikiem spalinowym i w kazdym numerze jest jakas czesc tylko jak sie zsumuje cene wszystkich numerow to wychodzi duzo drozej jak bys kupil normalnie

Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 23, 2006 5:35 pm